poniedziałek, 6 grudnia 2010

Złap mnie, jeśli potrafisz!

Wstrzymywałem się z umieszczaniem nowych postów, choć mam zamiar opisać postacie związane z tematyką Green Lantern, jednak dzisiejszy update zmusił mnie do wyrażenia swojej opinii. W dniu dzisiejszym Wizkids pokazał figurkę Barry'ego Allena (zdjęcie poniżej), czyli jednego z wielu Flashów w DC Universe. W zasadzie wykonany on został całkiem dobrze, nowe figurki dzielą się na te wykonane przeciętnie, oraz wykonane świetnie, a Flash należy do tej drugiej kategorii.

Jednak to, co skłoniło mnie do napisania postu, to wyraźne podobieństwo do postaci Wally'ego Westa z dodatku Justice League. Niemal identyczna poza, efekt rozmycia pod stopami, no i choć to dwóch różnych ludzi, to kostium identyczny. Z jednej strony powodem jest fakt, że to najlepsza poza do przedstawiania tzw. speedsterów, z drugiej, czy twórcy nie mają już pomysłów na kolejne pozy? A jakby tego było mało, Barry Allen to figurka Super Rare, a jakoś nie wydaje mi się, żebym napalał się na zdobycie super rzadkiej figurki bliźniaczo podobnej do uncommona, którego posiadam.

To tyle. Czekam na kolejne odsłony, szczególnie Deadshota, Ice i kolejnych Green Lantern, bo wszyscy oni zostali zapowiedziani.
http://wizkidsgames.com/wp-content/uploads/2010/12/Barry_Allen_054.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz