środa, 10 listopada 2010

Powrót

Początek kolejnego semestru skutecznie przyhamował moje blogowanie. Chociaż nie wiem, czy teraz będę w stanie umieszczać wpisy na bieżąco, to pragnę poinformować, że blog nie został przeze mnie opuszczony i dalej zamierzam go prowadzić. 

A co się zmieniło od tego czasu? Niestety żadnych nowych figurek mi nie przybyło, ale powolutku przymierzam się do kolejnych zakupów, planując nabyć m. in. Frankesteina, czy członków Sinestro Corps: Lysa Drax i Yellow Lantern. Ale wszystko w swoim czasie. 

Tymczasem Wizkids wydał kolejny dodatek HC: starter Brightest Day z bardzo dobrze wykonanymi figurkami (wkrótce zamierzam napisać recenzję), a także rozpoczął pokazywać pojedyncze figurki z dodatku DC 75th Anniversary. Na razie ujawniono m. in. Ragdoll, Crimson Avenger, czy Saint Walkera. Osobiście mam nadzieję, że będzie znacznie więcej postaci z różnych kosmicznych korpusów, bo w końcu ta tematyka w komiksach została bardzo rozbudowana. Tymczasem dzisiaj zaprezentowano figurkę... Batmana. Moja pierwsza myśl: Co jest?! W uniwersum nie ma już innych postaci? Batman ma już w końcu cały zastęp figurek. Tym razem mamy do czynienia jednak z kimś innym. Dla każdego fana DC, Heroclix wzbogacił się o Dicka Graysona (poprzedniego Nightwinga), który zastąpił Batmana, po rzekomej śmierci tego pierwszego. Ten fakt nieco rekompensuje tę n-tą figurkę nietoperka i stanowi niezłą gratkę dla kolekcjonerów. 
Z niecierpliwością czekam na odsłony kolejnych postaci :)

http://wizkidsgames.com/wp-content/uploads/2010/11/Batman_031.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz