sobota, 4 września 2010

TOP 5 #1 - Moja kolekcja

Na blogu zamierzam prowadzić pewne stałe działy, które z czasem wszystkie ujawnię. Pierwszym z nich jest TOP 5, czyli moje osobiste rankingi figurek Na pierwszy ogień idzie ranking figurek z mojej własnej kolekcji. Zdjęcie, na dowód, że rzeczywiście posiadam te figurki :P ,  i choć  przyznaję, marnej jakości, to na przyszłość postaram się o wyraźniejsze obrazy.

Dodatek: Avengers
Frakcja: Avengers 
Rzadkość: Super Rare.
Najbardziej znany duet bohaterów w Marvel Universe, chociaż działali tylko w trakcie II Wojny Światowej, są dla mnie tym, czym Batman i Robin dla uniwersum DC. Figurkę posiadam od niedawna, jednak od razu wskoczyła na pierwszę miejsce rankigu, gdyż jest to absolutny "must have" dla fana Marvela :)  



Dodatek: Avengers
Fracja: Avengers
Rzadkość: Super Rare
Niegdyś, pomimo faktu, że jest to sam grecki bóg wojny, był zwykłym, mało ciekawym złoczyńcą. Od czasu Civil War stał się jednak tak barwną i rozbudowaną postacią, że fani na całym  świecie pokochali tę postać, a Wizkids odwalił kawał dobrej roboty, tworząc te figurkę. W moim posiadaniu od dawna, bo znalazłem go w swoim pierwszym boosterze, dwa lata temu. Lekko go stuningowałem: przyklejając odpadające ręce, uniosłem w górę, tą trzymającą topór. 



Dodatek: Secret Invasion
Frakcja: Spider-man
Rzadkość: Uncommon
Jedna z bardziej lubianych przeze mnie postaci, więc ogromnie się ucieszyłem, gdy zobaczyłem nową figurkę z dodatku Secret Invasion. Już poprzednie wersje z Ultimates i 2099 Action Pack były dobre, ale ta przebija je o głowę. Świetne wykonanie i duży plus za pomysł. Frank prezentuje się niczym niezapomniany Serious Sam ;)







Dodatek: Ultimates
Frakcja: Brak 
Kolejna z moich ulubionych postaci. Ponownie perfekcyjne wykonanie. Z dwóch osób, które w uniwersum pełnią rolę Ghost Ridera, znacznie bardziej wolę właśnie Dana Ketcha, za ciekawszy , bardziej nowoczesny wygląd motoru, niż w przypadku klasycznego Johnny'ego Blaze'a. Szkoda tylko, że figurka nie jest transporterem. Z podwójną podstawką prezentowałaby się jeszcze lepiej. 





Dodatek: Fantastic Forces
Frakcja: X-Men 
Rzadkość: Common
Na koniec figurka dla fanów fantasy. O ile sama Danielle Moonstar przedstawiałaby się jako przeciętna figurka, to twórcy na szczęście wpadli na wspaniały pomysł stworzenia transportera i umieszczenia jej na grzbiecie latającego konia Brightwinda, którego otrzymała, gdy została walkirią. Figurka szczegółowa, ciekawa i dobrze pomalowana. Wyróżnia się wśród tłumu innych figurek i jest wyjątkową ozdobą moich X-Menów, których mam całkiem sporo. Dlatego znalazła się w tym rankingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz