piątek, 10 września 2010

Nowości w kolekcji

W dniu wczorajszym dotarła do mnie szóstka nowych figurek. W związku z tym zamieszczam mini recenzję figurek. Oto i zdjęcia figurek.
Wonder Woman, Flash, Gorilla Grodd, Question
The Hood i Chamber
 Wonder Woman - Zdecydowanie najciekawsza figurka z nich wszytskich. Na obrazkach wyglądała nieco pokracznie i wg mnie, miała gruby tyłek :P. Jednak na żywo prezentuje się cudownie. Kolumna, którą trzyma jest fajnie wsyszczerbiona, a cały strój Diany dosyć szczegółowy. Nie wiem tylko, czy figurka sprawdzi się w walce, bo ma dość wysoki koszt - 248 pkt! Chociaż na starcie zadaje 5 pkt obrażeń, to pytanie, czy opłaci się wystawić tak kosztowną postać. Dodatek: Arkham Asylum. Frakcja: Justice League. 

The Flash - Kolejna unikalna figurka do mojej kolekcji. Przy okazji bardzo fajnie zrobiony. Ten Flash, to Wally West, czyli najbardziej znany mi speedster. Razem z Wonder Woman to bohaterowie, których po prostu musiałem mieć w swojej kolekcji, bo w końcu to czołówka uniwersum DC. Jeszcze Superman i Green Lantern, i będę zadowolony :). Wady: chociaż unikalny, to trochę ubogi w moce. Zazwyczaj takie figsy mają ich znacznie więcej. Dodatek: Justice League. Frakcja: Justice League. 


Gorilla Grodd - Inteligentny goryl próbujący przejąć władzę nad światem. Niezbyt to oryginalne, ale wiele takich rzeczy w komiksach należy traktować z przymrużeniem oka. Kolejna świetnie wykonana figurka. Interpretacja jednego z obrazków Grodda, na którym trzyma ludzką czaszkę. Oczywiście żadnego nawiązania do Hamleta ;) No i tak się składa, że to przeciwnik Flasha, więc w jednej paczce otrzymałem swoich śmiertelnych wrogów. Dodatek: Arkham Asylum. Frakcja: Brak.

The Question - Z jakiegoś powodu lubię postać Questiona i choć jest to nowe wcielenie tego bohatera, detektywa, w dodatku w żeńskiej wersji, postanowiłem zakupić ją i dodać do kolekcji. Nie ma tu w zasadzie za dużo do omawiania. Figurka poprawna, bez jakichś nadmiernych szczegółów. Nawet nie można ponarzekać na kiepsko pomalowaną twarz, bo w końcu jest ona zakryta :D Dodatek: Arkham Asylum. Frakcja: Brak.


The Hood - No i czas na Marvel. Postać, która na łamach serii New Avengers i w trakcie Dark Reign występowała w samych świetnych historiach, oraz awansowała z drugiej/trzeciej do pierwszej ligi złoczyńców Marvela. Dlatego właśnie od dawna już chciałem go mieć i w końcu nadarzyła okazja, aby go zdobyć. Figurka jednak ewidentnie stworzona, gdy Parker nie był jeszcze taki dobry. W efekcie mało mocy, niski koszt punktowy (28 pkt) i brak tagów na karcie. Dzisiaj to byłoby: Cabal, Mystical, czy chociażby wprost The Hood's Gang. Dodatek: Mutations & Monsters. Frakcja: Brak.

Chamber - Jeden z X-Menów, potomek Apocalypse'a i mutant mając przerąbane z powodu swojej mocy (nieustannie pulsująca energia z klatki piersiowej i dolnej szczęki), chociaż aktualnie został nieco przerobiony i nie musi się już o to obawiać. Mam całkiem sporo X-Menów, więc to było dla mnie motywacją zdobycia Chambera. To już dwudziesta moja figurka z tą frakcją. Niestety skład Generation X będzie raczej trudno zdobyć - brak Heroclixowej wersji chociażby Skina i Syncha. Ciekawie wygląda też efekt pulsującej energii na piersi mutanta i to kolejna poprawnie wykonana figurka. Dodatek: Mutations & Monsters. Frakcja: X-Men.



Podsumowanie: Po tej dostawie moja kolekcja wzbogaciła się następująco: 
- Dodatek Arkham Asylum: 17 figurek (+3)
- Dodatek Justice League: 8 figurek (+1)
- Dodatek Mutations & Monsters: 19 figurek (+2)
Całość: 156 figurek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz